Індивідуальний план роботи заступника директора з НМР і вчителя української мови
на період карантину (з 27 до 30 квітня 2020 року)
на період карантину (з 27 до 30 квітня 2020 року)
1.
|
27.04.2020
|
1.
Публікація матеріалів на персональному блозі
2. Контроль за публікацією завдань (зміст, обсяг) для
учнів на сайті школи. Перегляд матеріалів, запропонованих учителями іноземних
мов.
3.
Перегляд відеоуроку з учнями 6-А класу і обговорення його в конференції на Viber
4.
Перегляд відеоуроку з учнями 9-А класу і обговорення його в конференції на Viber
5.
Перевірка завдань, надісланих учнями.
|
08. 30
9:00 –
11:00
11:00 –
12:00
12:00 –
13:00
13:00 –
15:00
|
2.
|
28.04.2020
|
1.
Перевірка ефективності дистанційного навчання із зарубіжної літератури (зміст
та обсяг завдань)
2. Робота
в чаті на персональному блозі: відповіді на запитання учнів 6-А класу
3. Робота
в чаті на персональному блозі: відповіді на запитання учнів 9-А класу
4.
Перевірка якості виконання учнівських завдань
|
08:30 –
10:00
12:00 –
16:00
11:00 –
12:00
12:00 –
13:00
15:00 –
17:00
|
3.
|
29.04.2020
|
1.
Індивідуальні консультації з учителями стосовно проходження курсів підвищення
кваліфікації
2.
Контроль за публікацією завдань для учнів на сайті школи. Перегляд
матеріалів, запропонованих учителями фізики та інформатики
3.
Методична нарада з учителями: труднощі дистанційного навчання. Уникання
перевантаження учнів. Облік навчальних досягнень. Zoom
3. Робота
в чаті на персональному блозі: відповіді на запитання учнів 6-А класу
4. Робота
в чаті на персональному блозі: відповіді на запитання учнів 9-А класу
5.
Перевірка надісланих учнями завдань. Заповнення журналу обліку навчальних досягнень
6. Вебінар
«Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час
дистанційного навчання». «На Урок»
|
08.30 –
09:00
09:00 –
11:00
14:00 -
15:00
13:00
11:00 –
12:00
12:00 –
13:00
15:00 –
17:00
|
30.04.2020
|
Методичний
день.
1. Розробка
інтерактивних вправ для 6 та 9 класів за допомогою Learningapps
2. Реєстрація
учителів на дистанційні курси в ТОКІППО
3. Індивідуальна
робота з учнями, яким потрібно додатково приділити час
4. Самоосвіта.
Читання фахової літератури на освітніх сайтах з метою пошуку завдань для
дистанційного навчання учнів з різних предметів і можливих освітніх ресурсів.
Укладання плану роботи на наступний тиждень.
5.
Контроль за публікацією завдань
для учнів на сайті школи. Перегляд матеріалів, запропонованих учителем
трудового навчання
|
08.30 –
13.00
13:00 –
15:00
15:00 –
17:00
|
Немає коментарів:
Дописати коментар