неділя, 7 лютого 2016 р.

Критерії розпізнавання обдарованості

Критерії, за якими можна визначити обдарованість дитини
(для бесіди з молодими вчителями) Обдарованими можна вважати дітей, якщо вони:
 • часто "перескакують” через послідовні етапи свого розвитку;
• у них чудова пам’ять, яка базується на ранньому мовленні;
• рано починають класифікувати і категорувати інформацію, що надходить до них;
• із задоволенням віддаються колекціонуванню. При цьому їхня мета - не приведення колекції в ідеальний і досить постійний порядок, а реорганізація, систематизація її на нових підстановках;
• мають великий словниковий запас, із задоволенням читають словники та енциклопедії, придумують нові слова і поняття;
• можуть займатися кількома справами відразу, наприклад, стежити за двома чи більше подіями, що відбуваються навколо них;
 • дуже допитливі, активно досліджують навколишній світ і не терплять будь-яких обмежень свої досліджень;
• у ранньому віці здатні простежувати причинно-наслідкові зв’язки, робити правильні висновки;
 • можуть тривалий час концентрувати свою увагу на одній справі, вони буквально "занурюються” в своє заняття, якщо воно їм цікаве;
• мають розвинуте почуття гумору;
• постійно намагаються вирішувати проблеми, які їм поки що не під силу;
• вирізняються різноманітністю інтересів, що породжує схильність починати кілька справ одночасно;
 • часто роздратовують ровесників звичкою поправляти інших і вважають себе такими, що завжди мають рацію;
• їм бракує емоціонального балансу, вони часто нетерпеливі

Немає коментарів:

Дописати коментар